electroma

~ Daft Punk’ı seviyorum, çektikleri filmi de izlerim tabi ki.  X yanlış
~ Interstella güzel ve eğlenceliydi, bu da kesin öyledir. X yanlış
~ Zaten adamlar inanılmaz sahne düzenleriyle inanılmaz konserler veriyorlar filmleri ne kadar kötü olabilir ki? X yanlış
~ Hiç yoktan kendi şarkılarını koymuşlardır, onları dinler neşelenirim. X yanlış


O kadar yanlışmış ki meğer önermelerim, filmi izledim hala elim ayağım titriyor. Panik atak geçirmem an meselesi. Adamlar psikolojimle oynadılar, acı çekiyorum resmen.


Öyle kasvetli, öyle depresifti ki film ben ettim siz etmeyin diyorum. Filmde doğru düzgün müzik bile yoktu. Olanlar da kendi müzikleri olmadığı gibi arka arkaya dinlenirse intihara sürükleyecek nitelikte.


Elektronik müzik seven insanları tamamen sosyal sorumluluk bilimcimle hareket ederek Electroma felaketinden korumak için yazıyorum bunları.


Filmin özü ve spoilerın hası da şudur ki;


“İnsan olma girişimleri başarısız olunca intihar eden lanet robotların acı dolu kısa öyküsü”


Şu yukarıdaki fotoğrafları gördükçe bile içim sıkılıyor, of.

0 personal jesus: