fatıma spar und die freedom fries


Aslında bu müzik konusundan uzak durayım diyordum. Ona da burnumu sokmayayım ama dayanamayıp çok sevdiğim bir arkadaşımın keşfini paylaşmak istiyorum.


Fatıma Spar und die (and the ) Freedom Fries çok neşeli, çok eğlenceli müzikler yapıyorlar. Müzik türü hakkında tam doğru olarak ne demeliyim bilmiyorum ama evrensel ya da jazz müzik biraz olsun tanım eksikliğimi karşılar sanırım. Megafonlu konser performansları da görülmeye değer anladığım kadarıyla.


Hali hazırda 2 albümleri mevcut: Zırzop (2006) ve Trust (2008)


Albümlerinden en çok beğendiğim birer parçayı dinlemeniz için ekliyorum buraya…


Umarım sizin de beğeninizi kazanırlar.


Zırzop'tan Bosa Noga;


Trust'tan My Little Someone;
    

1 personal jesus:

erspek dedi ki...

Bu güzel şarkılar yorumsuz kalmasın :)Fatıma Spar'in bir kaç şarkısını biliyordum ama öncesinde hiç araştırmamıştım, buradan da dinlemek güzel oldu.